9. Sådan prioriterer du

Har du stadig for meget at lave?

Er du presset, har du svært ved at overskue dine arbejdsopgaver, eller gnaver den dårlige samvittighed? Så er denne podcastepisode til dig, der har for mange arbejdsopgaver og for lidt tid til at løse dem.

Vi har talt om prioritering i årevis – men hvorfor sker der ikke noget?

Prioritering er blevet noget, vi taler om, ikke noget, vi gør. Alle ved, at et menneske kun kan løse én opgave ad gangen, og når vi er trætte, har vi behov for at gå hjem.

Så hvorfor bliver vi ved med at presse flere arbejdsopgaver igennem, end vi har hænder til? Svaret handler selvfølgelig om modstande – det gør det altid, når vi mennesker ikke opfører os fornuftigt.

Men det er muligt at arbejde målrettet og i prioriteret rækkefølge, hvor der er balance mellem antal hænder og arbejdsopgaver. Det kræver dog vilje og nysgerrighed efter at finde de modstande, der forhindrer os i at arbejde fornuftigt.

Jeg håber, at denne episode hjælper dig på vej.

🎧 Lyt med, når jeg “dobbeltklikker” på prioritering og graver dybere i, hvad der skal til. Du vil bl.a. høre om:

  • Hvorfor overblik er nødvendigt, før du kan prioritere 🗂️
  • Hvorfor det er vigtigt at forstå, at ingen kan læse dine tanker 🤯
  • Hvorfor prioritering kræver et samarbejde mellem leder og medarbejder 🤝

Denne episode er til dig, der er træt af at føle dig bagud hele tiden. Jeg håber, den giver dig modet til at tage ansvar for din arbejdssituation – og værktøjerne til at lære at prioritere. 

✨ Lad os give livet lidt mere gas. Det synes jeg, at vi har fortjent.

 

Vil du lære at bryde modstande? Så kom i træningstøjet.

Drømmer du om, at sidde i førersædet i dit liv? Så sæt turbo på din udvikling. Bryd din første modstand og tilmeld dig her, så får du adgang til:

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *