Problemknuser

9. Sådan prioriterer du – og får mere overskud i hverdagen

Prioritering starter med at forstå dine modstande

Er du presset, har du svært ved at overskue dine arbejdsopgaver, eller gnaver den dårlige samvittighed? Så er denne podcastepisode til dig, der har for mange arbejdsopgaver og for lidt tid til at løse dem.

Det handler det ikke kun om planlægning – men også om modstande.

I denne episode dykker jeg ned i, hvorfor prioritering ofte kun bliver noget vi taler om, men ikke altid gør. Du får inspiration til, hvordan du bryder de modstande, der forhindrer dig i at tage styringen over din tid.

🎧 Lyt med, når jeg taler om:

  • Hvorfor overblik er nødvendigt, før du kan prioritere

  • Hvorfor ingen kan læse dine tanker – og hvad det betyder

  • Hvordan ledere og medarbejdere kan arbejde sammen om prioritering

Denne episode er til dig, der er træt af at føle dig bagud. Du har, hvad der skal til for at tage styringen og vende underskud til overskud.

✨ Lad os give livet lidt mere gas. Det synes jeg, at vi har fortjent.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *